Skip til hoved indholdet Kontakt Kontakt

Sagsbehandler til Bolig og Pension

Sagsbehandler til Bolig og Pension https://cdn-recruiter.hr-manager.net/Export/Attachments/ViewAdvertisementImage.ashx?AdvertisementId=151498&cid=231
Ansøgningsfrist Tiltrædelse Arbejdssted Arbejdstid 18.01.2026 01.03.2026 Assens Deltid

Vil du arbejde med enkeltydelser, pension og boligindskudslån i en værdibaseret organisation med fokus på trivsel og fleksibilitet? Trives du med at yde god service i en hverdag, hvor ikke to dage er ens, og hvor struktur og overblik er nøglen? Har du lyst til at være en del af et team med høj faglighed, godt sammenhold og en uformel tone? Så er det nu, du skal gribe chancen!

Hos Borgerservice Team Bolig og Tillæg-pension søger vi en ny og engageret kollega til en fast stilling på 30 timer om ugen.

Tiltrædelsen er pr. 1. marts 2026.

Om jobbet

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Ansøgninger om enkeltydelser til flytteudgifter
  • Ansøgninger om enkeltydelser til pensionister
  • Ansøgninger om personligt tillæg
  • Ansøgninger om boligindskudslån
  • Administration af pension
  • Offentlige bisættelser.

Vi kan tilbyde dig:

  • Et job i en værdibaseret organisation, hvor der er plads til mangfoldighed, og hvor vi gør en indsats for at få arbejdsliv og privatliv til at hænge sammen
  • En arbejdsplads, hvor vi vægter god trivsel højt og lægger vægt på, at der er en god omgangstone og hjælpsomhed kollegaerne imellem
  • Fleksible arbejdstider med mulighed for dage med hjemmearbejde, en sundhedsordning samt gode kantineforhold.

Hvem er vi

Vi gør altid vores bedste for at give vores borgere en god service, og det er vi stolte af!

Vi har et højt fagligt niveau og bruger hinanden og kollegaer som sparringspartnere.

I Team Bolig og Tillæg-pension er vi 5 sagsbehandlere, som arbejder tæt sammen om alle opgaver. Vores primære kontakt til borgerne er telefonisk eller skriftligt.

Vi er en del af Borgerservice med i alt 25 dygtige medarbejdere, som fortrinsvis arbejder i teams.

Hvem er du

Vi lægger vægt på, at du:

  • Er kommunalt uddannet kontorassistent eller lignende og har erfaring med opgaveløsning, som beskrevet ovenfor
  • Kan bevare overblikket og smilet i en travl hverdag
  • Kan arbejde selvstændigt, struktureret og grundigt
  • Helt naturligt møder borgerne respektfuldt og gør en indsats for at sætte dig ind i den problematik, som borgeren præsenterer
  • Har flair for at læse og forstå lovgivningerne på områderne.

Kendskab til KP, KY, KMD Boliglån vil være en fordel.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomst og efter principper for lokal løndannelse.

Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest ved ansættelsen.

Assens Kommune har røgfri arbejdstid.

Vil du vide mere

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte en af sagsbehandlerne i teamet Else Clausen eller Randi Holm Vilhelmsen, som begge træffes ved opringning til vores hovednummer på tlf. 64 74 74 74 eller afdelingsleder Karen Ørbech på tlf. 64 74 71 27 (juleferie i perioden 24. december 2025 til og med 1. januar 2026).

Ansøgningsfristen er onsdag den 18. januar 2026. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 27. eller 28. januar 2026.

Flyt til Vestfyn

Overvejer du at flytte til Vestfyn? Så kan du finde mere info om alt det, Vestfyn har at byde på, her: www.flyttilvestfyn.dk.

Du er også meget velkommen til at kontakte vores bosætningskonsulent Louise Skøtt Christensen på tlf. 64 74 71 55.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ris & ros til hjemmesiden

Få seneste nyt

Assens Kommune
Rådhus Allé 5
5610 Assens

CVR: 29189692

Telefon: 64 74 74 74

Nyttige links