Skip til hoved indholdet Kontakt Kontakt

Pædagoger til Lindebjerg

Pædagoger til Lindebjerg https://cdn-recruiter.hr-manager.net/Export/Attachments/ViewAdvertisementImage.ashx?AdvertisementId=151489&cid=231
Ansøgningsfrist Tiltrædelse Arbejdssted Arbejdstid 04.01.2026 01.03.2026 Aarup Fuldtid

Er du en dygtig og engageret pædagog, som har lyst til at arbejde med voksne mennesker på et botilbud? Vil du være med helt tæt på og gøre en forskel for menneskene omkring dig? Så har vi lige jobbet til dig!

På Lindebjerg søger vi 2 pædagoger eller medarbejdere med anden relevant erfaring med tiltrædelse pr. 1. marts 2026 eller snarest muligt.

Stillingerne kan variere fra 30 til 37 timer ugentligt, så du kan selv få indflydelse på, hvor mange timer, der passer dig.

Arbejdstiden vil være skiftende morgen- og aftenvagter i tidsrummet kl. 7.00 til kl. 23.00 og hver anden weekend.

Hvem er vi

Lindebjerg er et botilbud for voksne med fysisk og psykisk funktionsnedsættelse. Det ligger tæt på togstationen i Aarup i Assens Kommune.

Lindebjerg rummer 64 lejligheder, som er fordelt på fire personaleteams, hvor du vil blive tilknyttet et enkelt team.

Borgerne er i alderen 18 år og opefter og har betydelig og varig funktionsnedsættelse af forskellig karakter, herunder Downs syndrom, psykiatriske diagnoser, autismespektrum forstyrrelser, immobilitet og nonverbal kommunikation m.m. Fælles for alle er, at de har brug for individuel kompenserende støtte og vejledning i alle livets aspekter.

Der er stor spredning i borgernes funktionsniveau, og en del har udfordringer i form af lav impulsstyring og manglende sociale kompetencer. Alle har i høj grad brug for pædagogisk støtte og vejledning for at få hverdagen til at fungere og indgå i sociale fællesskaber.

Vi har særligt fokus på tværprofessionelt samarbejde og rehabiliterende tilgange. Du vil blive medansvarlig for at etablere, vurdere og evaluere socialfaglige tiltag og aktiviteter, der understøtter borgeren.

Lindebjerg har fokus på udvikling, hvilket betyder, at alle medarbejdere deltager i temadage, supervision og kurser med henblik på fundamentering og metodeudvikling.

Vi arbejder efter Assens Kommunes personalepolitiske værdier, som indebærer, at vi bestræber os på at være ordentlige, åbne, engagerede, ambitiøse og tillidsfulde. Derudover har vi fokus på udvikling, respekt og arbejdsglæde samt en positiv og fleksibel tilgang til arbejdet.

Om jobbet

Det pædagogiske arbejde tager udgangspunkt i den bestilling, som myndighedsafdelingen har udarbejdet i samråd med borgeren.

Bestillingen er udarbejdet, så den inkluderer borgerens ønsker, behov og ressourcer.

Det primære mål er, at borgeren udvikler eller bibeholder kompetencer, som øger livskvaliteten og evnen til at mestre eget liv.

Der skal laves faglige planer og løbende dokumentation af fastsatte mål via vores IT-system Nexus.

Det er vigtigt, at du arbejder rehabiliterende og inkluderende.

De social- og sundhedsfaglige indsatser udføres i henhold til bestemmelserne i service- og sundhedsloven.

Hos os får du:

  • en spændende arbejdsplads i forandring
  • kollegaer med stort fagligt engagement
  • en arbejdsplads i udvikling med nytænkning og faglighed i højsædet
  • medindflydelse på udvikling
  • en personalegruppe, der vægter arbejdsmiljø og trivsel højt

Hvem er du

Vi ønsker, at du:

  • er uddannet pædagog og er bevidst om din faglighed og kan bringe den i spil
  • kan og vil arbejde systematisk og ud fra en rehabiliterende tilgang
  • trives i det tværprofessionelle samarbejde
  • kan bevare overblikket i en travl hverdag
  • er robust og kan arbejde både selvstændigt og i teams
  • kan formulere din faglighed og indsats – både mundligt og skriftligt
  • kan og vil arbejde med personlig omsorg og pleje ud fra den enkelte borgers støttebehov
  • kan og vil arbejde ud fra sundhedsfaglige delegeringer, jf. Assens Kommunes delegeringsprincipper
  • kan arbejde med borgere, som kan have en udfordrende adfærd
  • er i stand til at arbejde i en foranderlig dagligdag
  • arbejder ud fra, at det er borgerens ønsker og behov, der i høj grad definerer din indsats
  • tør undres og italesætte din undren, så det skaber læring for alle
  • har gode samarbejdsevner og er åben og fleksibel i forhold til arbejdstider og opgaveløsning

Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra principperne om lokal løndannelse.

Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest, inden ansættelse kan finde sted.

Der er ansøgningsfrist søndag den 4. januar 2026. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 2, men kontakter ansøgere løbende.

Vil du vide mere

Hvis du har brug for yderligere information om stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte Kathe Kielstrup på 29 64 74 21, Henriette Kristiansen på tlf. 21 79 41 59 eller Lena Orby 20 54 77 89.

Ris & ros til hjemmesiden

Få seneste nyt

Assens Kommune
Rådhus Allé 5
5610 Assens

CVR: 29189692

Telefon: 64 74 74 74

Nyttige links