I foråret 2013 vedtog Byrådet en ny indkøbspolitik for Assens Kommune, som skal virke i forlængelse af vores vision om vilje til vækst, der bl.a. handler om at skabe nye løsninger gennem innovation – også på indkøbsområdet.
Det overordnede formål med indkøbspolitikken er at optimere kommunens indkøbsaftaler og -procedurer mest muligt, og politikken danner rammen om Assens Kommune som indkøbsorganisation samt fastlægger de overordnede retningslinjer for indkøb og udbud i kommunen.
Assens Kommune er én indkøber
Assens Kommune fungerer som én fælles organisatorisk, juridisk og økonomisk enhed – også i indkøbsmæssig sammenhæng - og dermed er alle kommunens medarbejdere forpligtede til at overholde indkøbspolitikken, når der foretages udbud og når der købes ind for Assens Kommune.
OBS! Når du sender en mail til os, bliver du bedt om at bruge din MitID. På den måde bliver mailen sikker, og du kan skrive dine personlige oplysninger som fx dit CPR-nummer.