icon-Leverandør-til-kommunen

Leverandør til kommunen

E-handel i Assens Kommune

I Assens Kommune vægter vi digitalisering højt – også i forbindelse med indkøbsfunktionen.

Derfor anvender vi e-handelssystemet TrueTrade, der fungerer som en samlet indkøbsportal, hvor kommunens indkøbere kan handle på vores aftaler. Vores e-handelsprocedurer skal bl.a. gøre det lettere og mere effektivt for kommunens mange afdelinger og institutioner at anvende de indgåede indkøbsaftaler – til gavn for både medarbejdere og borgere i kommunen samt vores leverandører.

E-handel som krav til leverandører

Ved udbud og indkøb lægger vi derfor vægt på, at vores leverandører kan levere elektroniske vare- og priskataloger til systemet, såfremt aftalen er e-handelsvenlig. Katalogerne skal indeholde alle informationer, som kommunens indkøbere skal bruge for at kunne vurdere de givne produkter – herunder pris, produktbeskrivelse, billede, miljømærkning m.v. Vores leverandører skal til enhver tid sørge for, at deres kataloger er opdaterede og tilgængelige i systemet.

Det vil i forbindelse med det enkelte udbud altid fremgå, om der stilles krav til e-handel.


Du kan finde information om e-handelssystemet TrueTrade her

Kontakt Indkøb og Økonomiservice

Åbningstider:
Åbningstider

Tlf: 64 74 73 98

Send sikker e-mail via borger.dk
Send sikker e-mail via virk.dk
OBS! Når du sender en mail til os, bliver du bedt om at bruge din Nem ID. På den måde bliver mailen sikker, og du kan skrive dine personlige oplysninger som fx dit CPR-nummer.