Hjem Borger Trafik og veje Fejlmelding af gadelys og lysregulering

Fejlmelding af gadelys og lysregulering

Oplever du at enkelte gadelygter er gået ud eller på anden måde ikke fungerer, kan du give besked her.

Gadelys

Oplever du at enkelte gadelygter er gået ud eller på anden måde ikke fungerer, kan du udfylde en fejlmelding via EngergiFyn's hjemmeside via dette link. (Din anmeldelse er gået igennem, når du har modtaget en kvitteringsmail)

For at kunne behandle din anmeldelse korrekt, vil vi bede dig om at udfylde adresse og placering af gadelys så nøjagtig som muligt.

Hvis gadelampen står på en sti eller lignende, som ikke har noget navn, vil vi bede dig om at udfylde:

• Postnummer
  • By
  • Eventuelt nærmeste gadenavn
  • Stiens placering (i feltet "nærmere beskrivelse af problemet").

Uden for normal arbejdstid (7.00 – 15.00 på hverdage) og KUN ved større fejl og udfald såsom strømafbrydelse, væltede master eller skabe, og hvor der er fare for spændingsberøring, skal EnergiFyn kontaktes på tlf. 63 17 19 00.

Lysregulering

Sådan fejlmelder du lysregulering

Ved akutte fejl på lysregulering kan du i kommunens åbningstid ringe til Trafik.

Uden for kommunens telefonåbningstid kan du ved akutte fejl på lysregulering ringe til vagttelefonen hos ITS Teknik A/S på tlf. 75 93 14 11.

Ved fejl som ikke er akutte kan du sende en mail til Trafik.

Trafik