Hjem Borger Trafik og veje Aktuelt lige nu Giv os besked

Giv os besked

Hvad skal du gøre, når du opdager væltet træ, et hul i vejen, en kæmpe bjørneklo, hvis der er et dødt dyr på landevejen der skal hentes eller et væltet vejskilt? Vi vil meget gerne have din besked, så vi kan afhjælpe problemet.

Borgertip-app

Hvad skal du gøre, når du opdager et væltet træ, et hul i vejen, en kæmpe bjørneklo, hvis der er et dødt dyr på landevejen der skal hentes eller et væltet vejskilt?

Har du en smartphone, kan du hente app'en ”Assens Borgertip” i App Store og Google Play.

Hent Assens Borgertip

Hent Assens Borgertip i:

Hvis du får øje på et dødt dyr på eller langs vejene, må du  gerne give os besked.

Sådan kan du få hjælp hvis du finder et dødt dyr på vejen

Finder du et påkørt dødt dyr langs eller ved offentlige veje i Assens Kommune, kan du indberette fundet på denne mailadresse: doededyr@assens.dk – herefter vil Falck afhente dyret.

Du bedes oplyse vejnavn – højre/ venstre side af vejen – samt nærmeste husnummer.

Oplever du at enkelte gadelygter er gået ud eller på anden måde ikke fungerer, kan du give besked her.

Gadelys

Oplever du at enkelte gadelygter er gået ud eller på anden måde ikke fungerer, kan du udfylde en fejlmelding via EngergiFyn's hjemmeside via dette link. (Din anmeldelse er gået igennem, når du har modtaget en kvitteringsmail)

For at kunne behandle din anmeldelse korrekt, vil vi bede dig om at udfylde adresse og placering af gadelys så nøjagtig som muligt.

Hvis gadelampen står på en sti eller lignende, som ikke har noget navn, vil vi bede dig om at udfylde:

• Postnummer
  • By
  • Eventuelt nærmeste gadenavn
  • Stiens placering (i feltet "nærmere beskrivelse af problemet").

Uden for normal arbejdstid (7.00 – 15.00 på hverdage) og KUN ved større fejl og udfald såsom strømafbrydelse, væltede master eller skabe, og hvor der er fare for spændingsberøring, skal EnergiFyn kontaktes på tlf. 63 17 19 00.

Lysregulering

Sådan fejlmelder du lysregulering

Ved akutte fejl på lysregulering kan du i kommunens åbningstid ringe til Trafik.

Uden for kommunens telefonåbningstid kan du ved akutte fejl på lysregulering ringe til vagttelefonen hos ITS Teknik A/S på tlf. 75 93 14 11.

Ved fejl som ikke er akutte kan du sende en mail til Trafik.

Se også, hvem der tager sig af hvilke opgave i situationer med voldsomt vejr:

Voldsomt vejr og katastrofer

Entreprenørgården

Indre Ringvej 15

5560 Aarup

Åbningstider:

Ved presserende akuthenvendelser uden for åbningstiden kontaktes på tlf: 64 74 67 97