Har du modtaget en regning og du ikke er enig i det opkrævet beløb, skal du kontakte den afdeling som har sendt regningen til dig.
Det kan være en opkrævning på:
Daginstitution
Ejendomsskat
Beboerindskudslån
Madservice
Hvis du ikke er enig i den opkrævning som du har modtaget, skal du kontakte den afdeling som har sendt regningen til dig.
Det kan være en opkrævning på:
Daginstitution
Ejendomsskat
Beboerindskud
Madservice
Når du får en rykker fra Assens Kommune, betyder det, at du har overskredet betalingsfristen på din regning.
Hvis du ikke er enig i den rykker vi har sendt til dig, skal du kontakte opkrævning.
Hvis du ikke kontakter os eller betaler regningen, sender vi din gæld til inddrivelse hos skat.
Hvis du overskrider betalingsfristen på din regning, sender vi dig en rykker med et gebyr på 250 kr.
Vi lægger herefter ikke flere gebyr på din regning.
Hvis du ikke er enig i din opkrævning, skal du kontakte opkrævning ellers bliver din manglende betaling sendt til inddrivelse hos skat.
Kan du ikke betale den opkrævning som vi har sendt til dig, skal du hurtigst muligt kontakte opkrævning, for at indgå en afdragsordning.
Hvis ikke du reagere på den til sendte opkrævning, vil din manglende betaling blive pålagt et rykker gebyr og herefter blive registreret til modregning hos skat.
Hvis du vil indbetale penge til Assens kommunes kontonummer skaldu oplyse dit cpr nr. eller CVR nr., samt hvad din betaling omhandler, for eksempel:
Daginstitution
Ejendomsskat
Betalingsordning
Kontanthjælp
Boliglån
Kommunens bankkontonummer finder du længere nede på siden.
OBS! Når du sender en mail til os, bliver du bedt om at bruge din Nem ID. På den måde bliver mailen sikker, og du kan skrive dine personlige oplysninger som fx dit CPR-nummer.