Skip til hoved indholdet Kontakt Kontakt

Opkrævning fra Assens Kommune

Sådan betaler du til Assens Kommune.

Du kan indbetale din regning til Assens Kommune på flere måder

Enten via:

  • Mit Betalingsoverblik med dit MitId.
  • Netbank.
  • MobilePay.
  • Betaling via Kommunens konto nummer.
Mit Betalingsoverblik Gældsstyrelsen

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan kan du betale


Mit Betalingsoverblik med dit MitID

  • Betalingsoverblik viser et overblik over, dit mellemværende med Assens Kommune
  • Du kan se de beløb, som du skylder
  • Du kan se de beløb, som er sendt til inddrivelse hos Gældsstyrelsen
  • Du kan betale din regning med det samme via knappen "Betal nu"
  • Du kan betale med kort eller
  • MobilePay

Betal din regning via bank

  • Du kan betale din regning på det tilsendte indbetalingskort og benytte knappen "indbetalingskort".
  • Du kan tilmelde din regning til betalingsservice via din bank eller netbank.
  • Der kan gå op til en måned, før din aftale er tilsluttet Betalingsservice.

Betal din regning via MobilePay

  • Du kan betale og tilmelde din regning via MobilePay abonnement.
  • Du skal give virksomheden tilladelse til, at må opkræve betalingen via MobilePay.
  • Der kan gå op til en måned, før din aftale er tilsluttet MobilePay.

Afdragsordninger

Hvis du ønsker at indgå en afdragsordning, skal du kontakte Opkrævning.

Modregning

  • Der kan ske modregning i din overskydende skat- og
  • Negativ moms indtil din restance er betalt
  • Der kan ske modregning i din børne- og ungeydelse, hvis du har en restance på institutionsbetaling
  • Der kan ske modregning, selv om du har indgået en betalingsaftale

Betaling via Kommunens konto nummer

  • Du kan betale din regning via Kommunens kontonummer - reg.nr.: 4366 konto: 4767197004.
  • Du skal oplyse dit cpr nummer eller
  • CVR nummer.

Du skal oplyse på din indbetaling, hvad den omhandler for eksempel:

Daginstitution

Ejendomsskat

Betalingsordning

Kontanthjælp

Boliglån

Har du modtaget en regning og du ikke er enig i det opkrævede beløb, skal du kontakte den afdeling som har sendt regningen til dig.

Det kan være en opkrævning på:

  • Daginstitution
  • Ejendomsskat
  • Beboerindskudslån
  • Madservice

Hvad skal du gøre hvis du får en rykker

  • Har du modtager en rykker fra Assens Kommune betyder det, at du har overskredet betalingsfristen.
  • Hvis du ikke er enig i den rykker du har modtaget, skal du kontakte opkrævning.
  • Hvis du ikke kontakter os eller
  • Du ikke betaler regningen, så sender vi din gæld videre til inddrivelse hos skat.

Hvis du overskrider betalingsfristen på din regning:

  • Modtager du et rykker gebyr på 250 kr.
  • Er du ikke enig i din regning, skal du kontakte opkrævningen.
  • Hvis du ikke kontakter os eller
  • Du ikke betaler din regning, så sender vi din gæld videre til inddrivelse hos skat.

Hvis du ikke kan betale din regning skal du:

  • Hurtigst muligt kontakte opkrævning, for at indgå en afdragsordning.
  • Hvis du ikke du ikke reagerer på regningen, vil der blive pålagt et rykkergebyr.
  • Hvis du ikke kontakter os eller
  • Du ikke betaler regningen, så sender vi din gæld videre til inddrivelse hos skat.

Opkrævningen

Rådhus Allé 5

5610 Assens

Ring til os

Ris & ros til hjemmesiden

Få seneste nyt

Assens Kommune
Rådhus Allé 5
5610 Assens

CVR: 29189692

Telefon: 64 74 74 74

Nyttige links