Hjem Borger Børn og unge SSP (skole, socialforvaltning og politi)

SSP (skole, socialforvaltning og politi)

SSP er et tværfagligt samarbejde mellem skolerne, socialforvaltningen og politiet. Det overordnede formål er at forebygge kriminalitet for kommunens børn og unge, igennem en tidlig indsats rettet mod en øget trivsel.

SSP-konsulenterne laver blandt andet opsøgende arbejde på skoler og uddannelsesinstitutioner. De tilbyder også faglig sparring og vejledning til både fagfolk, forældre og børn/unge. Og de koordinerer tværgående indsatser rettet mod øget tryghed og trivsel i geografiske områder, bydele osv.

Du er som barn/ung, forældre, samarbejdspartner mv. altid velkommen til at kontakte os på nedenstående kontaktoplysninger.

Ring til os på 40 57 35 33

SSP-koordinator Tina Frøslev 40 57 35 33

SSP-konsulent Sarah Gormsen 51 24 65 28

SSP (skole, socialforvaltning og politi)

Bøgevænget 14

5620 Glamsbjerg

OBS! Når du sender en mail til os, bliver du bedt om at bruge din MitID. På den måde bliver mailen sikker, og du kan skrive dine personlige oplysninger som fx dit CPR-nummer.