Assens Kommune
Vidste du
Flyttilassens.dk
 - At du nemt kan få et overblik over skoler, byggegrunde, fritidsaktiviteter, m.m. i Assens Kommune? Vi har samlet det hele på vores tilflytterportal. 

Indkøb og Udbud

Afdeling for indkøb og udbud

Afdelingen Indkøb og Udbud varetager næsten alle udbud for Assens Kommune og yder sparring og rådgivning i forbindelse med indkøbsaftalerne. Indkøbsteamet skal bl.a. koordinere kommunens indkøbsaktiviteter på overordnet plan - herunder aktiviteter med at indgå, vedligeholde og forny indkøbsaftaler, styrke samarbejdet med erhvervslivet og leverandører til kommunen samt sørge for implementeringen af e-handel i Assens Kommune.

Send en mail til
Indkøb og Udbud
(I mailens emnefelt vælger du "Indkøb")
OBS! Når du sender en mail til os, bliver du bedt om at
bruge din NemID. På den måde bliver mailen sikker, og du kan skrive dine
personlige oplysninger som fx dit cpr.nr.


Mette Tokehøj, afdelingsleder
Tlf. 64 74 74 04
Mobil 40 33 40 01

Sara Larsen, udbudskonsulent
Tlf. 64 74 74 70

Carina Thisted Mogensen, indkøbs- og kommunikationskonsulent
Tlf. 64 74 74 09

Lone Uhrbrand, controller
Tlf. 64 74 74 64

Vakante stillinger:
  • Udbudskonsulent
  • Udbudsjurist  

Organisationsdiagram - Indkøb og Udbud

På Indkøb og Udbuds øvrige sider kan du finde information om aktuelle og afsluttede udbud, indkøbspolitik, udbudsplan m.m. i Assens Kommune.



Siden er oprettet 03.02.2012. Siden er opdateret 05.01.2016.
Har du kommentarer til hjemmesiden, så send en mail til webredaktionen.